mandag 3. september 2012

Travel høst..

GAMMEL BLOGG OPPDATERT!

Som jeg sikkert har nevnt tidligere, så skulle jeg bli flinkere å blogge å det ene å det andre. Men det skjedde jo aldri, men jeg prøver igjen.

Det er blitt høst i Tromsø, nesten litt trasig når jeg ser at bladene ikke er like grønne lenger. Men er jo så koslig å sitte inne med stearinlys og kose meg om kvelden. Mørkt og koslig!

Uke nummer 3 med skole har nå startet, å jeg er i full lesing! Kjempe motivert, å gleder meg noe helt forferdelig til å bli ferdig. Samtidig som det er litt bittersøtt, da jeg trives veldig godt på Frisvold. Men må jo komme videre i livet, å Frisvold hjelper meg på veien.


Lillebanet har begynt i ny barnehage, å den er mye nærmere leiligheten vår. Så det er litt godt å kunne gå å hente henne i barnehagen. Sålangt trives hun kjempe godt, å håper det vedvarer siden hun skal gå der i enda 4år til.
Men trur ikke det blir et veldig stort problem.

Kvelden i kveld skal nytes med skolearbeid og scrapping hvis jeg får tid. 

Her er litt scrapping jeg har gjort nylig.



Mvh Gry & Vanessa:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar