torsdag 6. september 2012

Det rabler for meg

Det er jo såklart "denne tiden av året" i Nord om dagen. Å med det så mener jeg influensa.. Jeg hoster hvertfall opp innvollene mine snart, ikke en dritt hjelper. For et par dager siden trudde jeg at det var på det værste, men innså jo i dag at det ikke var det da.. Noen gode tips? 
Dette har jeg hvertfall prøvd:

  • Dobbel dose med C-vitaminer
  • Mye mat
  • Mye søvn
  • Varmt vann
  • Gurglet listerine
  • Varmt vann med sitron
  • Varm melk med honning (var uheldig med den)
  • Te
  • Kakao
  • Sjokolade
  • MYE væske
  • Halspastiller fra A til Å
  • Hostesaft på resept og uten
  • Hodet over vannbad, "damp kuren"

Nå er jeg skikkelig rådvill egentlig. Men kanskje noe av dette hjelper noen andre.

Har hvert litt nedi kjelleren de siste dagene, på tur opp. Men har ikke fått scrappet noe nytt, vil gjerne, men har mye lesing. Savner å sitte der å plages litt med småe deler og dill dall som skal festes. 

Men nå må jeg ta litt vare på meg selv, prøve å pleie influensaen ihjel! Å pakke meg inn i begge pleddene, før jeg fryser ihjel.

Hær er kortet jeg laget sist:


Mvh Gry & Vanessa:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar