torsdag 13. september 2012

Oppsummering og babbel

Kanskje på tide med litt oppsummering, å hvorfor det absolutt måtte bli så sent i dag var dumt. Nå blir jo innlegget publisert på feil dato.. Ja men nok om det. 

Det er fullkjør for oss flickor i pikevillaen! Barnehage og skole for alle pengene, har så mye lesing at jeg ser tall og bokstaver flyte rundt hodet mitt. Så er det jo litt ufint da å sitte å blogge hvis man har besøk. Eller i mitt tilfelle, så glemmer jeg det fordi jeg gjør noe annet. I blandt har jeg så klart besøk også. Men nå ble det mye babbel hær.
De dagene jeg ikke har skrevet, må jeg bare skippe, for husker det rett og slett ikke. 

Men for å nevne noe folkens! Omsider kom bursdagsgaven til "gubben", det var meg en stor ære å overaske han med liverpool's nye trøye, med Gerrard 8, på baksiden. Ja, så da sier jo det seg selv da at han er liverpool fan. Men det går bra, for det er faktisk jeg også. Han ble veldig overasket, og meget fornøyd! Det gledet "kjærringhjertet" mitt. Litt "småsnæx" av skjorta:


(YNWA - Justice for the 96')

Ellers innså jeg at det var sabla tomt å klesskapet til både meg og vesla, noe hun også bemerket seg i morges. At den lille 2-åringen absolutt skal bestemme selv hva hun skal ha på seg er et herk, å når klærne hun absolutt ville ha på var blitt for små, så ble det jo krig om at hun måtte ha på noe annet.
- Så i dag ble det shopping på mor og datter. Hun fikk velge klær selv, eneste jeg gjorde var å finne rett strl:




Så det var jo litt gøy! Men i å med at klesskapet mitt bare inneholdte så å si bare tynne lette klær, så fant jeg meg litt tykkere klær:


Det er alltid godt å fornye noe i klesskapet!
Å når det gjelder å fornye, så vil jeg dele min beste måte å få den gode tilfredsfølelsen!


  1. Nyvasket, ryddig leilighet (dvs oppholdsrom, såklart soverom å)
  2. Nytt laken og sengetrekk (nyvasket og tromlet)
  3. Nydusjet, barbert og skrubbet (trenger ikke si mer)
  4. Shopping (klær, sko, you name it!)
  5. En god lunsj (å da er jo smaken som baken, så hvor man vil)
  6. Spa/egenpleie (pleie av hud, hår, negler etc..Hjemme eller på "spa")
  7. Frisør (få fresh'et opp håret)
  8. En frisk og god kveldsmat
  9. En skikkelig munnvask!
  10. Å sist men ikke minst, legge seg i nyvaska klær i en ny oppredd seng å sove! 
Hva gjør DU får å få en ordentlig god tilfredsfølelse?

Men anyway, det var det jeg hadde i dag. Gårdagens/dagens innlegg blir ikke å gå i lengden, jeg blir maks forvirret.

Men god natt godt folk!

Mvh Gry & Vanessa:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar