fredag 7. september 2012

Denne dagen...

Jaja, ble ikke Cosylan på meg, men Solvipect Comp. For å være ærlig synes jeg ikke den funket så bra, hoster like forbanna mye, det er bare tyngre å hoste egentlig. Men den konstante hostefølelsen er der enda. MEN jeg er med godt mot, nå kan det jo bare bli bedre.. 

Bestemte meg for å IKKE dra på skolen i dag, ville bare forstyrret hele klassen med all snørringen og hostingen min. Så får heller skrive av notatene til andre, hadde heldigvis bare 3timer med skole i dag, 1 fag, så gikk ikke glipp av så mye. Skolen er super viktig, men helsa og at jeg skal klare å ta vare på datteren min er enda viktigere. Må bare ta ansvar for min egen læring å gjøre det jeg kan. Men i dag hadde vi ikke lærer, så på en måte gikk jeg ikke glipp av så mye. Som var veeeeldig flaks for meg!

All denne hostingen har satt en liten stopper for lesingen min, klarer ikke fullføre noe jeg leser fordi jeg blir avbrutt hvert andre minutt, ærgelig som pokker. Men får bare ta i et skippertak når jeg er bedre. Skal få jobbet med noen av fagene nå i kvelden. Er jo heldigvis helg, så er ikke kjempe krise om det blir litt sent.

Vanessa har hvert noe for seg selv i dag, hun er jo i de fantastiske 2årene, så merker veldig godt hvor sta og trass hun kan være. Heldigvis for meg, så er den jentungen en skikkelig mamma dalt, så hun gir seg egentlig veldig fort. Stopper så og si like fort som det starter. Hun er en liten going den jentungen, går kanskje i 110 hele dagen, men personligheten hennes må jo få utvikle seg. Det er bare å henge med på denne alderen hær.

I dag tok jeg med tid til å scrappe et kort. Har scrappet dette kortet til en jeg liker veldig godt! Å det er jo alltid fint å få ting fra venner, koselig å bli påminnet om at noen er glad i seg.


Kjedelig som jeg er, så har jeg ikke veldig mye mer å komme med i dag. Lillebanet er i seng, det er fredag, så nå skal jeg slappe av å multitaske lekser og tv kos. Har tent masse stearinlys, ordnet meg kakao og bøkene er lagt klar. Misunner mannen litt da, han er nemlig på fisketur. Har mer lyst å fiske egentlig enn å gjøre lekser, MEN må man så må man!

Ha en fin fredags kveld alle!

Mvh Gry og Vanessa:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar