søndag 9. september 2012

Til en liten prinsesse

Lørdag i Tromsø, å antakelig i resten av verden også. Det har hvert surt vær i dag, ikke noe særlig for en syk mamma og barn å være ute å leke i. 
Joda, "finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær", MEN det finnes dårlig vær, dårlig immunforsvar og uteklær glemt igjen i barnehagen, så det ble kjøpesenter på oss i dag.

"Ho Mor" var så heldig å få seg nye gardiner på salg! Ble skikkelig koslig hjemme nå, lunt og godt. Er spent på å se om Vanessa er like mann som hun var sist, å ikke la merke til det. Hun brukte å reagere på alt av forandring for bare noen mnd siden, men hun er jo en liten gutte-jente, så burde ikke komme som en overaskelse.

I kveld har jeg hatt pause fra lesingen og bare koset meg med scrapping! Er så mange kommende bursdager, så må jo bruke "kunnskapen" på noe nyttig! Hva er vell finere enn å få hjemmelaget bursdagskort? Det blir så mye mer personlig syns jeg, men såklart er ikke kjøp kort noe galt det heller. Men dere skjønner hva jeg mener.

Dette kortet scrappet jeg nå i kveld, det skal til en liten prinsesse som har bursdag om ikke så lenge. Jeg har ikke stempel, så jeg må tegne for hånd. Det blir mye pirk arbeid, å siden jeg ikke har gått til anskaffelse av "scrappe tusjer", så må jeg fargelegge på "old school" måten.. Fargeblyanter!

Men slik ble hvertfall kortet:


Håper alle har hatt og fortsatt har en fin lørdagskveld/natt!

Mvh Gry & Vanessa :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar