tirsdag 11. september 2012

Gratulere med dagen!

(OBS OBS, dette innlegget skulle publiseres i går, men glemte visst å trykke "publiser". Så keep that in mind) 

Det sier bra mye om trivsel når man er rå glad for å dra på skolen. Selv om det bare vare 2 timer med samfunnsfag, men må bare si det, jeg digger frisvold!

Dagen i dag har nå gått som den har, begynte ikke på skolen før 12.30 i dag, så dro å trente å gjøre litt småting før jeg dro på skolen. Etter skolen dro jeg å hentet nurket i barnehagen, så dro vi rett og slett hjem og koste oss med middag, jordbær og druer! Jentungen er kanskje ikke stor entusiast av grønnsaker, men frukt og bær er ikke noe problem i det hele tatt.
Hun har hvert ekstrem prate syk i dag også, skravla har gått i ett på henne. All verdens setninger og ord har "plomsa" ut av munnen hennes, kjempe morsomt.
I det siste har hun hvert fæl å pille etter busemanner, så jeg har da på min helt egne måte prøvd å få henne til å forstå at man piller seg ikke i nesen. Så mens jeg holdte på med middagen kommer hun på kjøkkenet og sier "mamma, store jente ikke pille nesen, store jente spise miggad!", jeg ble så paff og flir full at jeg måtte bare svare med "mmm".

Å slik gikk ettermiddagen, fikk såklart litt selskap av fantorangen en stund, så da snakket hun med han i TV'n i stedet. Litt godt for a'mor å få sløve litt på sofaen.

Så begynte jeg med en av de siste bursdagskortene for i år, men har ikke stempel, å orker ikke kjøpe. Jeg tegner like gjernet "stempelet" selv, når man kan så kan man. Enkelt og greit.

Men fra scrapping til en annen event, lille prinsessa til gudmor fyller 2år i dag! Hipp hipp Hurra for Cassandra, håper dagen hennes har hvert super, å håper og glede meg til jeg får feire dagen med henne! Muss og klem søtnos, gudmor er glad i deg.

Å til ære for snuppa, så deler jeg bilde av bursdagskortet hennes som jeg laget på lørdag/søndag:


Men nå er det på tide å følge Vanessa's fotspor å finne sengen, håper alle har hatt en flott mandag!

Mvh Gry & Vanessa:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar